Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Και ο καιρός...τρελάθηκε!!Από την παγωνιά και τα χιόνια στους 14 βαθμούς την Κυριακή!! Ακολουθεί και πάλι ...κατάψυξη!!

Προφανώς ο χιονιάς που μας ήρθε από τη Σιβηρία πέρασε( τουλάχιστον το πρώτο κύμα) και από σήμερα ξεκινά άνοδος της θερμοκρασίας , ενώ το μεσημέρι της Κυριακής η Βέροια θα έχει 14 βαθμούς και η Νάουσα 12!!!  Από την ερχόμενη Τρίτη όμως
τα χιόνια και οι χαμηλές θερμοκρασίες επιστρέφουν δριμύτερα!!! Ας απολαύσουμε λοιπόν το ερχόμενο διήμερο και μετά βουρ για ...τσίπουρο και ξυλόσομπα!!Δείτε τις θερμοκρασίες και τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν, όπως μας τις δίνει το meteo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του