Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Η βασιλόπιτα των "ποδηλατάδων του Θωμά"!!!!


 Τη βασιλόπιτα τους έκοψαν οι "ποδηλατάδες του Θωμά", εν μέσω, όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες, γραναζιών, ποδηλάτων και...σαμπρέλας!!! Τυχερός του φλουριού, το οποίο κέρδισε ένα mountain bike αξίας 10.000 ευρώ, ποιος άλλος από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος κ. Θωμά Κόνογλου ( μάλλον στημένα τα βλέπουμε κυρ Θωμά τα πράγματα, σε συνεργασία με τον Καισαρίδη!!). Από μας καλή ποδηλατική σεζόν, με πολλά, πολλά χιλιόμετρα ( κάνε και καμιά ανάβαση κύριε Κόνογλου, όχι συνέχεια στον υπολογιστή!!!) και
υγεία. Για τα άλλα και κυρίως τα λεφτά, ως γνωστόν , υπάρχουν!!!! Και του χρόνου παιδιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...