Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Βασιλόπιτα μετά...φεστιβάλ στον "Πυρσό" την ερχόμενη Κυριακή!


Το δ.σ του «Πυρσού»  προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του στη κοπή της βασιλόπιτας του, την Κυριακή 29 Ιανουαρίου και ώρα 11 στην αίθουσα του συλλόγου. Μετά την κοπή της βασιλόπιτας η συγκέντρωση των μελών του συλλόγου θα λειτουργήσει ως η ετήσια καταστατική ενημερωτική συνέλευση του Ιανουαρίου. Ειδικότερα τα θέματα που θα
συζητηθούν είναι: Η πορεία του συλλόγου. Το Φεστιβάλ του 2012.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλοκαιρινές στιγμές γεμάτες χαμόγελα, μουσική και αγάπη στη γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Νάουσας

  Μέσα σε ένα κλίμα χαράς, συγκίνησης και ουσιαστικής συνύπαρξης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του ΚΔΑΠ