Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Η βασιλόπιτα του Ζαφειράκη Νάουσας

Την Κυριακή έκοψε τη βασιλόπιτά του ο “ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ” παρουσία των αθλητών του, των προπονητών, των μελών της διοίκησης και λιγοστών γονέων. Στο χαιρετισμό του ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Β. Τζώρτζης τόνισε ότι από τη διοίκηση, τους προπονητές και τους αθλητές γίνονται υπεράνθρωπες προσπάθειες για να κρατηθεί ζωντανός ο σύλλογος μιας και από την Πολιτεία δεν υπάρχει καμία βοήθεια. Τόνισε ότι θα συνεχιστούν οι προσπάθειες για να βρίσκεται ο σύλλογος ψηλά. Χαιρετισμό
απηύθυνε εκ μέρους του Δήμου ο αντιδήμαρχος κ. Βαδόλας, ο οποίος τόνισε τη συμπαράσταση της δημοτικής αρχής στο ιστορικό σύλλογο του Ζαφειράκη. Ακολούθησε η κοπή της βασιλόπιτας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...