Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

«Εξαιρετική η συμπεριφορά προσωπικού στο Χιονοδρομικό Κέντρο των 3-5 Πηγαδιών». Επιστολή επισκέπτη του χιονοδρομικού της Νάουσας


 «Σήμερα( χθες Κυριακή), λοιπόν, ανέβηκα για πρώτη φορά το 2012 σε  χιονοδρομικό κέντρο  και συγκεκριμένα στα «3-5 Πηγάδια», καθώς είμαι νησιώτης και ήμουν στα πάτρια εδάφη! Ο καιρός άψογος, οι πίστες σκέτη... πούδρα και ο κόσμος πολύς στο κέντρο και λίγος στις πίστες μέχρι τις 11. Tη μεγαλύτερη ωστόσο εντύπωση, θετική εννοείται, μου την έκανε η άψογη συμπεριφορά του προσωπικού!!! Θέλω να συγχαρώ τους συγκεκριμένους ανθρώπους, με αφορμή και ένα ακόμη ατυχές περιστατικό που μου έτυχε σήμερα!!! Συγκεκριμένα, και ενώ απολάμβανα τις πίστες, κατά τις 10.30, στην βάση της καρέκλας συνειδητοποίησα πως η κάρτα λιφτ μου είχε κάνει "ΦΤΕΡΑ", με το συρματάκι να κρέμεται από το μπουφάν περιφρονητικά!!! Απευθύνθηκα στον ελεγκτή, πιστεύοντας πως θα χρειαστεί να αγοράσω νέα κάρτα, αλλά προς έκπληξή μου, μου είπε πως με θυμόταν!!!Στη συνέχεια ο
ίδιος ο διευθυντής μου έδωσε μια άλλη κάρτα, την οποία έστειλε στα εκδοτήρια άνθρωπο να τη φέρει με snowmobile!!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΧΚ 3-5 ΠΗΓΑΔΙΩΝ, ΚΑΘΩΣ, ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΔΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΤΗΔΙΩΝ, ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΚ!!!
(Τα "Έπεα" ευχαριστούν θερμά τον φίλο Αντώνη Λαφάρα για τη μεταφορά της επιστολής και για τις όμορφες φωτογραφίες που μας έστειλε από τα κατάλευκα και πανέμορφα "3-5 Πηγάδια"



1 σχόλιο:

  1. Τ.Τ.
    Αισθάνομαι τήν ανάγκη νά συνηγορήσω στήν επιστολή επισκέπτη στο χιονοδρομικό μας κέντρο 3-5 πηγαδιών,επιβεβαιώνοντας τήν αξογη συμπεριφορά τού προσωπικου τού χιονοδρομικού κέντρου τόσο στίς πίστες τής καρέκλας καί τών λίφτ(ολων ανεξαιρέτως),αλλά καί τού αψογου καί ποιοτικού σέρβις στά καφέ μπάρ τού χιονοδρομικού. Ιδιαίτερη ευχάριστη εντύπωση μάς εκανε ή γρήγορη καί ποιοτικη εξυπηρέτηση στό εστιατόριο τού ξενοδοχείου πού οι φίλοι μας φιλοξενούμενοι από Πτολεμαίδα εξέφρασαν μέ θαυμασμό τά ειλικρινή τους συγχαρητήρια γιά τήν υποδειγματική λειτουργία τού χιονοδρομικού μας κέντρου,σέ αντίθεση γιά τήν ταλαιπωρια πού υπέστησαν προηγουμένως στό πολυδιαφημισμένο bansko Βουλγαρίας καί αποδεικνύοντας γιά αλλη μιά φορά οτι τό φιλότιμο καί η αυθόρμητη φιλοξενία τών ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑΟΥΣΑΙΩΝ τού χιονοδρομικού ειναι ή καλύτερη μορφή επένδυσης καί διαφήμισης γιά τήν περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη ολης τής περιοχή μας. ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή