Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Επιτυχής άσκηση διάσωσης στους -13 στο Σέλι


Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα η άσκηση διάσωσης με την ευθύνη του Εθνικού Χιονοδρομικού Κέντρου Σελίου και τη συνεργασία της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης και των εργαζομένων του Κέντρου. Κάτω από έναν ηλιόλουστο ουρανό, αλλά με θερμοκρασία -13, τα μέλη της Ομάδος Διάσωσης κατάφεραν στον ορισμένο από τη νομοθεσία χρόνο, να...
"απεγκλωβίσουν" τους αναβάτες.
Η άσκηση αυτή γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, δύο με τρεις φορές τον χρόνο, με σκοπό την ετοιμότητα του Κέντρου σε ακραίες καταστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...