Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Γονείς 4ου δημοτικού σχολείου Βέροιας: «Από λόγια και καταγραφές χορτάσαμε»

Απαντητική επιστολή στην αντιδήμαρχο Παιδείας του δήμου Βέροιας Βαρβάρα Σταυροπούλου κοινοποιεί το δ.σ. του Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 4ου δημοτικού σχολείου Βέροιας, με αφορμή επιστολή που έστειλε η αντιδήμαρχος προς όλες τις σχολικές μονάδας, για την καταγραφή των....http://epea.com.gr/alla-nea/goneis-4ou-dimotikou-sxoleiou-veroias--apo-logia-kai-katagrafes-xortasame.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο