Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Nικηφόρα πρώτη για τον Ζαφειράκη στο χάντμπολ επί του Άρη!!

Νικηφόρα ξεκίνησε τη φετινή σεζόν στην Α2 του χάντμπολ ο Ζαφειράκης, νικώντας εντός έδρας τον Άρη Θεσσαλονίκη με 30-25. Θετικό το αποτέλεσμα για τον κ. Παυλίδη και τους παίκτες του, που ελπίζουμε ότι θα  έχουν πολύ καλή πορεία στο φετινό πρωτάθλημα. Τα  αποτελέσματα της πρεμιέρας της Α2  είναι τα εξής:


Αξιούπολη - Αρίων Πτολεμαΐδας 27-18
Φοίβος - Ηρακλής Θ. 29-21
Ιωάννινα – Αρχέλαος 30-26
Ζαφειράκης - Άρης Θ. 30-25
Δράμα - Φαίακας (Κυριακή)

Βαθμολογία
1. Αξιούπολη 2
2. Φοίβος 2
3. Ζαφειράκης 2
4. Ιωάννινα 2
5. Αρχέλαος 0
6. Άρης Θ. 0
7. Ηρακλής Θ. 0
8. Αρίων Πτ. 0
9. Δράμα 0
10. Φαίακας 0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...