Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Υψηλοί τόνοι… ημίχρονο δεύτερο( στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας)

Και πάλι ένταση στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, την Τετάρτη, στη συνέχεια της συνεδρίασης της περασμένης Δευτέρας. Αιτία, αυτή τη φορά, ο υπερβάλλων ζήλος του δημοτικού συμβούλου Βασίλη Γώγου αναφορικά με τη στήριξη των πρώην δήμων Ειρηνούπολης και Ανθεμίων στο τεχνικό πρόγραμμα. Ο κ. Γώγος ζήτησε περισσότερα έργα και κονδύλια για εκεί, βγάζοντας στην...
http://epea.com.gr/blog/ypsiloi-tonoi-imixrono-deytero.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...