Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ρίχτο Ηλία!!!!! Όλα είναι δρόμος. Και σ΄ανώτερες κατεδαφίσεις Ηλία!!!! Στη Βουλή αγόρι μου, στη Βουλή!!!

Όλα είναι δρόμος. Κέντρο διασκέδασης ..."Βιετνάμ". ( Κάτι αντίστοιχο με αυτό τον οίκο ανοχής του Λάος!!!). Ρίχτο Ηλία!!!! Εγώ πλερώνω. Και σ΄ανώτερες κατεδαφίσεις Ηλία. Στη Βουλη Ηλίαααααα!!! Φοβερό ( καλτ ή μη) σκηνικό!! Καλή σας (ξε) νύχτα. Δείτε το όπωσδήποτε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές