Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στοχεύει ο δήμος Νάουσας, αρχίζοντας με το αιολικό πάρκο Βερμίου. Συνεδριάζει τη Δευτέρα το δημοτικό συμβούλιο

Η μελέτη υπολογισμού και εκτίμησης του αιολικού πάρκου στην περιοχή του Βερμίου είναι το κυριότερο θέμα της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, την ερχόμενη Δευτέρα στις 7μμ. Ασφαλώς αναμένεται να συζητηθεί εκτενώς και το β΄ μέρος της κυκλοφοριακής μελέτης, στο πλαίσιο της οποίας...
( η συνέχεια στο http://www.epea.com.gr/nea/stis-ananeosimes-piges-energeias-stoxeyei-o-dimos-naousas,-arxizontas-me-to-aioliko-parko-vermiou.htm )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...