Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Ευχαριστήριο της οικογένειας Νικολάου Παυλίδη


Την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου αποχαιρετίσαμε τον γιο, σύζυγο, πατέρα, αδελφό μας, τον Νίκο μας, που μας τον πήραν τόσο βίαια, τόσο άδικα. Ευχαριστούμε όλους όσους παραβρέθηκαν και συνόδευσαν στο τελευταίο ταξίδι τον Νίκο μας, συμπαραστάθηκαν στο βαρύ μας πένθος και ήταν εκατοντάδες κόσμου που τον τίμησαν για τελευταία φορά.
Καλό Παράδεισο γιε μου, σύζυγέ μου, πατέρα μου, αδελφέ μου.
Η οικογένεια του Νικολάου Παυλίδη
Δημοτικού Υπαλλήλου Δήμου Νάουσας

1 σχόλιο:

  1. Κουράγιο στην οικογένεια του Νίκου. Να είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...