Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Παντελής Παλαντζίδης:" Η πλέον ενδεδειγμένη λύση ο κόμβος της Μέσης"


Επιστολή  για τον κάθετο άξονα Σκύδρα- Μέση" λάβαμε από τον πολ.μηχανικό και πρώην πρόεδρο του δημ.συμβουλίου Νάουσας κ. Παντελή Παλαντζίδη, ο οποίος αναπτύσσει μια σειρά επιχειρημάτων για το ενδεδειγμένο του "κουμπώματος" του κάθετου άξονα της Εγνατίας, σε νέο κόμβο στην περιοχή της "Μέσης". Την παραθέτουμε ευχαριστώντας τον γιατί παρακολουθεί τα ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ και στον ιστότοπο τους, αλλά και στη νέα τους ιστοσελίδα (www.epea.com.gr) και είναι πάντοτε παθιασμένος με την ανάπτυξη του τόπου του. 


Κύριε Ελευθεριάδη
Στο σχετικό με την σύνδεση του υπό κατασκευή τμήματος της οδού Σκύδρας- Νάουσας- Εγνατία , σχόλιο σας θα ήθελα να σας πω τα εξής απλά πράγματα.Στην σχετική σύσκεψη που έγινε στη Νάουσα τόνισα με έμφαση ότι Πάνω από όλα σημαντικό για την Νάουσα και το νομό Πέλλας, είναι να γίνει ο δρόμος.Και για να γίνει ο δρόμος θα πρέπει το κόστος και άρα η χάραξη του τμήματος Πατρίδα-Εγνατία να είναι η καλύτερη από τεχνική και οικονομική άποψη. Αυτό το νόημα άλλωστε είχε και...
η ανάθεση από την Ελληνική Πολιτεία της εκπόνησης των προκαταρκτικών μελετών σε ειδικούς μελετητές και οι οποίες πληρώθηκαν (αδρά)από τούς Έλληνες Φορολογούμενους.Το συμπέρασμα λοιπόν από αυτές τις μελέτες και με όσα σημαντικά μας είπε επι πλέον η εκπρόσωπος των  Τεχνικών Υπηρεσιών  της Περιφέρειας,(που είναι και οι κατ εξοχήν αρμόδιες Υπηρεσίες για να κρίνουν τεχνικά θέματα).

α)Ο κόμβος της Βέροιας δεν είναι δυνατόν να δεχθεί επί πλέον φορτίο, γιατί θεωρείται “κορεσμένος” .
β)Ο κόμβος της Κουλούρας είναι “μικρός” και δεν επιδέχεται βελτίωση και “μεγέθυνση”. Για αυτό τον λόγο η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι
γ) Η δημιουργία ενός νέου κόμβου στη “Μέση”, ο οποίος θα εξυπηρετεί και την Κουλούρα και τη Μελίκη, μιας και επιβάλλεται από τις προδιαγραφές των αυτοκινητοδρόμων η κατάργηση του κόμβου της Κουλούρας.
Με  όλα τα παραπάνω και με βάση την δυσάρεστη(τουλάχιστον) εμπειρία που είχαμε από το τμήμα Νάουσας-Πατρίδας, που
α)για τα 2χλμ από τα συνολικά  8χλμ του δρόμου, πληρώσαμε οι Φορολογούμενοι Ελληνες,εξωπραγματικά ποσά για τις απαλλοτριώσεις ακινήτων που είχαν μέσα τους κτίρια,(Και φυσικά για να μη παρεξηγηθώ δεν ψέγω για αυτό τους ιδιοκτήτες).
β) ο δρόμος δεν είναι έτοιμος ακόμη μετά από  τόσα χρόνια και
γ) κυριολεκτικά “σώθηκε” την τελευταία στιγμή χάριν κυρίως της προσπάθειας της τότε Περιφερειάρχου Κας Λιονή και του Κου Τόλκα,
ερωτώ κάθε καλόπιστο πολίτη.
1)Είναι δυνατόν να κάνουμε μελέτες και να μη τις λαμβάνουμε υπ όψιν?
2)Είναι δυνατόν να μη εισακούονται οι ειδήμονες, αλλά να ταλαιπωρούν το τόσο αναγκαίο για τον τόπο έργο, αλλά και την κοινή λογική, αυτοί που προτείνουν να κάνουμε τα ίδια τραγικά τεχνικά και οικονομικά λάθη του παρελθόντος?

Η ακράδαντη πεποίθηση μου είναι πλέον ότι αυτοί που με διάφορα έωλα επιχειρήματα προτείνουν μη ρεαλιστικές λύσεις, ο καθένας για τον δικό του λόγο, δεν θέλουν να γίνει αυτό το τόσο σημαντικό για την ανάπτυξη της περιοχής μας έργο.

Με εκτίμηση
Παντελής Παλαντζίδης
Πολιτικός & Τοπογράφος Μηχ.ΕΜΠ
τ.Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νάουσας- Αντιδήμαρχος-Νομαρχιακός σύμβουλος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου