Το χημείο της Σκύδρας φεύγει και πάει στη Βέροια. Αυτή η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, στους υπαλλήλους του χημείου της Σκύδρας, σήμερα το πρωί, οπότε και δέχτηκαν τηλεφώνημα από το υπουργείο. Οι 4 εργαζόμενοι ενημερώθηκαν από την προσωπάρχη, ώστε να κάνουν εγκαίρως αίτηση μετάθεσης για να διασφαλιστούν οι θέσεις τους!Τα παραπάνω διαβάσαμε στο pellanet.gr πριν από λίγο!Η μεταφορά στη...
Βέροια γίνεται με την αιτιολογία πως το τμήμα της Σκύδρας είναι αυτοτελές και έπρεπε να συγχωνευτεί στη διεύθυνση που είναι στη Βέροια. Θυμίζουμε ότι το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρξε η είδηση της απομάκρυνσης του Χημείου Βέροιας και η μεταφορά του στη Σκύδρα, καθώς υπογράφηκε το σχετικό νομοσχέδιο για τη συγχώνευση των αγροτικών δημόσιων υπηρεσιών, με την επίσημη δικαιολογία πως το κτίριο που στεγάζεται στη Βέροια είναι ενοικιαζόμενο και το κράτος πληρώνει 950 ευρώ το μήνα, ενώ στη Σκύδρα υπάρχει ιδιόκτητο κτίριο…Αναμένουμε τις αντιδράσεις αυτή τη φορά από την περιοχή Πέλλας, που θα οδηγήσουν προφανώς την κυβέρνηση να επανέλθει στη σημερινή κατάσταση, μέχρι νεοτέρας…Λέμε τώρα, λέτε να μπήκαν για την ανατροπή του δυσμενούς κλίματος για την Ημαθία, αναφορικά με το τελωνείο της, "Αγγελικοί"....δάκτυλοι;;;;(Η συνοδευτική στο ρεπορτάζ φωτογραφία, έχει να κάνει με την αλλοπρόσαλλη πολιτική του υπουργείου…)επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα
Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές
-
Προκόπης Μπίλης.'Ενας από τους πιο έντιμους και ηθικούς ανθρώπους που γνώρισα στην ζωή μου. Ο
-
Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που
-
Πριν μερικούς μήνες νοίκιασε το διαμέρισμα της αδερφής μου, πάνω από το δικό μας. Χαμογελαστό παιδί, με ευγένεια και διακριτικότητα. Τον ρ...
-
Στα 58 της χρόνια έφυγε, από την ζωή η Ευσταθούλα Τσαΐδου ( Φιλιππίδου). Η κηδεία της θα γίνει αύριο Σάββατο 13η Ιουνίου 2026 στην Παναγία ...
-
Έφυγε στα 63 της. Μια αθώα ψυχή που σίγουρα θα βρεθεί στην αγκαλιά του Θεού. Η Αθηνούλα
-
Ο Δήμος Νάουσας ανακοινώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού προέβη στην αποσφράγιση των δύο δεσμευ...
-
Στα 51 του χρόνια έφυγε από την ζωή ο Πέτρος Βλάχος. Η εξόδιος ακολουθία του
-
Την διοίκηση του Νοσοκομείου Γιαννιτσών ανέλαβε η Νίκη Καρατζιούλα. Από εκείνη την στιγμή δεν έπαψαν οι υβριστικές αναφορές στο διαδίκτυο ...
ΘΟΔΩΡΕ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΕΠΕΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩ ΟΝΤΙ ΕΝΙΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ...ΕΠΕΑ ΠΡΕΤΟΕΝΤΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΑΔΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΙΖΩ.
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΙΩΑΝΝΗ ΜΠΟΥΤΟΥ ΤΟ 1977 ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΘΗΚΕ ΕΚΤΑΣΗ 4 ΣΤΡΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ Σ.Σ. ΣΤΑΘΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ ΗΤΑΝ Η ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΟΥ[ΛΟΓΩ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ].
ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1997 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΚΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΧΗΜΕΙΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ ΕΔΩΣΕ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ[ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ 3 ΦΟΡΕΣ].
ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ, ΟΤΙ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΑΠΑΝΕΣ[ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ] ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΕΙΡΟΥΝ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ..ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ Η ΜΕΛΑΝΗ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΟΚΟ..ΔΕΙΛΙΑ.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΘΟΔΩΡΕ;
Τα παράπονα σας στους βουλευτές σας αγαπητέ μας φίλε και όχι στα ΕΠΕΑ.Το γεγονός αναφέραμε και σχολιάσαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή