Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Γαβριηλίδης υπέρ του κόμβου της Βέροιας για τον κάθετο άξονα της Εγνατίας!!

Eπιστολή με την οποία τάσσεται υπέρ του "κουμπώματος" του κάθετου άξονα της Εγνατίας "Μέση-Νάουσα-Σκύδρα" έστειλε ο τέως νομαρχιακός σύμβουλος κ. Σάββας Γαβριηλίδης. Τη δημοσιεύουμε και περιμένουμε την απάντηση του κ. Παντελή Παλαντζίδη, ο οποίος στην πρόσφατη σύσκεψη του Αγίου Νικολάου υπεραμύνθηκε της χάραξης στη Μέση, που προτείνει η ΠΚΜ. Περιμένουμε από τον καλό μας φίλο Σάββα να μας εξηγήσει το αν υποκρύπτει... τοπικιστικούς ηγεμονισμούς η θέση του ότι η Βέροια είναι ακόμη πρωτεύουσα της αντιπεριφέρειας και αν έχει σκεφτεί το κόστος των απαλλοτριώσεων στον κόμβο που προτείνει. Κλείνω με μια και μόνη επισήμανση. Το ζήτημα είναι να γίνει το έργο και να ξεπεραστούν οι κωλυσιεργίες 7 ετών και όχι να μπούμε και πάλι σε μια εσωστρέφεια αντιπαραθέσεων. Η Βέροια εξυπηρετείται άλλωστε από την Εγνατία. Το ζήτημα είναι να εξυπηρετηθούν όχι μόνο η Νάουσα, αλλά και η Πέλλα. Ο δε κ. Θεοδωρίδης μάλιστα πρότεινε στη σύσκεψη,μεταξύ σοβαρού και αστείου, ο κόμβος να γίνει στην Αλεξάνδρεια. Προσωπικά λοιπόν αδυνατώ να κατανοήσω την αγωνία του Σάββα να περνούν τα πάντα από τη Βέροια. Ήδη η σημερινή περιφερειακή οδός της Βέροιας είναι μνημείο απαράδεκτης χάραξης.
Θόδωρος Ελευθεριάδης


Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ‘’ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ – ΝΑΟΥΣΑΣ – ΣΚΥΔΡΑΣ ‘’
ΚΑΘΕ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΞ (6) ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ .
Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ...
ΝΟΜΟΥ .
(ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΑ ΑΥΡΙΟ , ΚΛΠ. )
ΣΥΓΚΡΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΜΠΛΕ ΧΑΡΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ (ΕΚ ΝΑΟΥΣΗΣ ) ΚΙΤΡΙΝΗ .
Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ .!

ΣΑΒΒΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
ΝΙΚΗΣ 9
ΒΕΡΟΙΑ

3 σχόλια:

  1. Διαπιστώνουμε πόσο ''Νομάρχης όλου του Νομού'' ήθελε να γίνει ο κ. Γαβρηιλίδης. Όλοι κοιτάτε την πόλη σας να βολέψετε.
    Όπως σωστά επισημαίνει ο κ. Ελευθεριάδης, η Βέροια ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με την Εγνατία. Τώρα τι πρόβλημα έχετε; Θέλετε οι Ναουσαίοι, οι Σκυδραίοι, οι Εδεσσαίοι που θέλουν να χρησιμοποιήσουν στην Εγνατία, να μπουνε με το έτσι θέλω μέσα στη Βέροια; Γιατί; Για να δούνε τα φοβερά ''Πρωτευουσιάνικα'' Δικαστικά της Μέγαρα;
    Μήπως να ζητήσουμε επαναχάραξη και της Σιδηροδρομικής Γραμμής ώστε να περνάει το τρένο μέσα από τη Μητροπόλεως; Μήπως να κάνουμε και μετρό στη Βέροια;
    Αφήστε τους τοπικισμούς όλοι σας και κοιτάξτε να γίνει ένα σωστό έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προφανώς και η καλύτερη λύση είναι να κατασκευαστεί νέος κόμβος στην Μέση.
    Η Κουλούρα είναι μακριά και δεν έχει τις προδιαγραφές να δεχτεί δρόμο 2+2. Η λύση της Βέροιας είναι μακράν η χειρότερη.Υπάρχει θέμα με τις απαλλοτριώσεις(σε χρήμα και χρόνο) και επίσης είναι αδύνατον να ενωθεί απ'ευθείας ο κάθετος με την Εγνατία.
    Ένωση με τον κόμβο της Βέροιας γίνεται μόνο με ισόπεδο κόμβο,πράγμα απαράδεκτο για σύγχρονη κατασκευή.

    Επίσης με το κούμπωμα στην Μέση,υπάρχει δυνατότητα ο δρόμος να συνεχίσει(για 6-7km) μέχρι την Βεργίνα.Με ότι αυτό σημαίνει για την τουριστική ανάπτυξη, αλλά και για την κίνηση των κατοίκων(Βεργίνας,Μελίκης κλπ) προς την Βέροια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΑΒΒΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ5 Οκτωβρίου 2011 στις 7:05 μ.μ.

    Προφανώς δεν είναι γνωστό ότι ανισόπεδοι κόμβοι κάθε πέντε χιλιόμετρα δεν κατασκευάζονται σε αυτοκινητόδρομους όπως η Εγνατία .
    Η Κάθετος(όχι παράλληλος) στην Εγνατία οδός Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας δεν είναι ενταγμένη στις εννέα (9)κάθετους που μελετά και κατασκευάζει η ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.και είναι το μεγαλύτερο μεγάλο έργο στον Νομό μας που όταν ολοκληρωθεί θα κοστίζει σε σημερινές τιμές πανω από (200) διακόσια εκατομύρια ευρώ .Καλά είναι να λάβουμε σοβαρά υπ'όψη ότι οι πόροι του ΠΕΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να σηκώσουν την χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου και κάποιοι με χαρά θα βλέπαν την ματαίωσή του .Και ΤΌΤΕ θα συνέβαιναν αυτά που και ο κύριος Καμπούρης απεύχεται.Θα παρακαλούσα να ρίξεται μιά πιό προσεκτική ματιά στον χάρτη και στην μόνη υλοποιήσιμη χάραξη που προτείνω .
    (Θυμίζω ότι το κατασκευαζόμενο τμήμα Πατρίδας - Νάουσας έχει στα σχέδια εφαρμογής χιλιομετρική ένδειξη αρχής το 7+100 χλμ.!!).
    Δείτε στον χάρτη πού βγάζουν τα 7,100 χλμ. από την Πατρίδα .Εκεί που κανένας μας δεν θάθελε .
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΣΑΒΒΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή