Επιστολή με ένα σχεδιάγραμμα της προτεινόμενης λύσης του "κουμπώματος" του άξονα "Πατρίδα- Εγνατία" στη "Μέση" μας έστειλε ο κ. Παντελής Παλαντζίδης. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή του, η πρόταση για την κατασκευή του κόμβου στη "Μέση" υιοθετήθηκε μεταξύ άλλων 8 ( τριών μελετητών) από την ΠΚΜ και παρουσιάζει λιγότερα προβλήματα.
"Επειδή πιστεύω στην σωστή ενημέρωση των πολιτών, για να έχουν την δυνατότητα να κρίνουν ορθά και απροκατάληπτα ,και ας μη είναι Μηχανικοί η ειδικοί, σας επισυνάπτω σε χάρτη την πρόταση δημιουργίας νέου κόμβου στη Μέση, που τελικά υιοθετείται (μεταξύ 9 εναλλακτικών!!!, από τρεις μελετητικές εταιρείες), από τις τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας. Με...
την διακεκομμένη γραμμή δείχνω την πρόταση για “κούμπωμα” στον κόμβο της Βέροιας. Πολύ καθαρά φαίνεται ότι: α) Δεν υπάρχει ουσιαστική χιλιομετρική διαφορά μεταξύ των δύο λύσεων .Και οι δύο λύσεις ξεκινούν από την Πατρίδα, περνούν από το ΕΑΚ Μακροχωρίου και η μία καταλήγει στον νέο ανισόπεδο κόμβο της Μέσης και η άλλη στον υφιστάμενο κόμβο στις Βαρβάρες. β) Στο ΕΑΚ Μακροχωρίου προβλέπεται η κατασκευή νέου ανισόπεδου κόμβου, για είναι δυνατή μία δεύτερη πρόσβαση στο πολεοδομικό συγκρότημα του διευρυμένου Δήμου της Βέροιας. ( Έτσι για να μη φοβάται ο συνάδελφος Κος Γαβριηλίδης: η Βέροια θα παραμείνει πρωτεύουσα!) γ) Η προκρινόμενη λύση (της Μέσης), περνάει μέσα κυρίως από αγροτεμάχια, η άλλη με τα ίδια χιλιόμετρα, μέσα από οικόπεδα και κτίρια!!!Δείτε τον χάρτη και θα τα καταλάβετε όλα πάρα πολύ καλά. Τα λόγια είναι περιττά.Σας Ευχαριστώ
Παντελής Παλαντζίδης
Υ.Σ. Μετά τη σχετική πληροφόρηση από την χθεσινή συνάντηση των Θεσμικών παραγόντων του Νομού ( Αντιπεριφεριάρχης -Δήμαρχος Ναούσης) και του συμπολίτη Υφυπουργού, με την Διοίκηση της Εγνατίας Οδού, ελπίζω ότι η τεχνοκρατική και οικονομική λογική θα επικρατήσει της λογικής (μικροπολιτική-λαϊκιστικήή η ακόμη και υστερόβουλη) που μας έφερε στα σημερινά τραγικά αδιέξοδα."
Δηλωνω οτι δεν ειμαι ειδικος.ομως γνωριζοντας την περιοχη[κταγωγη απο ΔΙΑΒΑΤΟ]συμφωνω απολυτα με τον παντελη οτι η μεση ειναι η καλυτερη λυση.σε περιπτωση που δεν επιλεγει η ΜΕΣΗ,πρεπει να παμε στην ΚΟΥΛΟΥΡΑ.γιατι παλι οι αποζημιωσεις θα ειναι για αγροτεμαχια ,αρα ποιο οικονομικα. ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΣΙΛΙΓΚΟΥΝΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣΤΕΡΙΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΓΝΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΚΗ ΟΔΟΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΜΠΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΘΕΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟΙ.
Η ΛΟΥΡΙΔΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΩΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ Η ΕΙΣΔΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ, ΕΝΙΟΤΕ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 400 ΜΕΤΡΑ.
ΤΩΡΑ, ΑΛΛΟ ΟΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ
ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ.
φιλε ανωνυμε δηλωσα μη ειδικος.αν δεν μπορει να κουμπωσει στην ΜΕΣΗ τοτε σιγουρα μπορει στην ΚΟΥΛΟΥΡΑ.Οσο για το κοστος σιγουρα παιζει ρολο στις σημερινες συνθηκες.και παλι δηλωνω μη ειδικος.απλα βλεπω το χαλι της χαραξης του δρομου πατριδας-ναουσας και βγαζω σπυρακια.αστεριος
ΑπάντησηΔιαγραφή