«Το ζήτημα έχει ωριμάσει. Στον πέμπτο χρόνο της θητείας μου στον δήμο, νομίζω ότι τώρα σχηματοποιείται μια λύση…»
Αυτό ήταν το επιστέγασμα της απάντησης της δημάρχου Βέροιας Χαρούλας Ουσουλτζόγλου, στο θέμα του καταυλισμού των τσιγγάνων στην περιοχή Εργοχωρίου, που ήλθε και πάλι στο δημοτικό συμβούλιο. Αυτή τη φορά, αφορμή για τη συζήτηση του θέματος ήταν η παρουσία του διευθυντή του 6ου γυμνασίου Γιώργου Τσαβδαρίδη, ο οποίος ανάπτυξε με γλαφυρότητα το μέγεθος των προβλημάτων που ...
προκαλεί η παρουσία του καταυλισμού στο γειτνιάζον σχολικό συγκρότημα, στη διάρκεια των μαθημάτων αλλά και μετά.
«Έχουμε ένα σχολείο κόσμημα, τριών ετών μόλις, που όμως οι φθορές και οι κλοπές που προκαλούνται μετά το τέλος της σχολικής βάρδιας είναι καθημερινές και σοβαρές. Επίσης, τη διάρκεια της σχολικής βάρδιας υπάρχει έντονη ηχορύπανση από απέναντι, ενώ οι τουαλέτες του σχολείου έχουν υιοθετηθεί από τους γείτονες…»
Ήταν μερικές από τις εμπειρίες που κατάθεσε ο διευθυντής του σχολείου, που αν και δεν βλέπει το ζήτημα ρατσιστικά, όπως τόνισε, ωστόσο δεν μπορεί να παραγνωρίσει τα προβλήματα, καθώς και την ανησυχία του συνόλου της σχολικής κοινότητας, μαθητών, καθηγητών και γονέων.
«Στα προβλήματα που ήδη υπάρχουν στα σχολειά δεν χρειάζεται να προσθέτουμε και άλλα. Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί. Παρακαλούμε θερμά, βρείτε μια οριστική λύση, αλλά μέχρι τότε προσθέστε έναν ακόμη σχολικό φύλακα στη βάρδια», είπε κλείνοντας ο κ. Τσαβδαρίδης.
Η δήμαρχος με τη σειρά της, συνεπικουρούμενη από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Μαυροκεφαλίδη, ανάφερε για μια ακόμη φορά όλες τις ενέργειες που έχουν γίνει την τελευταία τριετία (σχολείο, ένταξη σε σχολεία, ιατρικές εξετάσεις κ.α.), σχολιάζοντας ότι κάθε προσπάθεια μεταφοράς που έγινε κόλλησε κάπου (δασαρχείο κ.α.). Ωστόσο, έκλεισε εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι το θέμα της μεταφοράς του καταυλισμού αρχίζει και ωριμάζει μέσα τους, για δε το ζήτημα της φύλαξης και άλλων βραχυπρόθεσμων ενεργειών ανακούφισης της σχολικής κοινότητας πρότεινε σύσκεψη παρουσία των επικεφαλής των παρατάξεων και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου