Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Θα πληρώσουν το χαράτσι της Εφορίας Νίκος, Κώστας και η παρέα τους;;;; 50-50 το βλέπουμεεεε!!

Νίκος, Κώστας και τα άλλα...παιδιά στην εκδήλωση του Εργατικού Κέντρου της Νάουσας, ενάντια στα χαράτσια της εφορίας. Νέοι επαγγελματίες τα παιδιά,αγωνίζονται καθημερινά για την επόμενη μέρα. Τελικά...
πλήρωσαν ή έκαψαν και αυτοί τα ειδοποιητήρια της έκτακτης εισφοράς;;; 50-50 το βλέπουμεεεεεεεε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τον Σεπτέμβριο η λειτουργία του καλλιτεχνικού σχολείου Νάουσας

  Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία για τον Δήμο μας συνιστά η δημοσίευση σε ΦΕΚ της απόφασης ίδρυσης του Καλλιτεχνικού Σχολείου Νάουσας. Το Καλλιτε...