Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Προς άγραν... οφειλομένων στα χωριά η ΔΕΥΑΒ!

Στον Τριπόταμο θα βρεθεί αύριο Τετάρτη κλιμάκιο της ΔΕΥΑΒ για είσπραξη των οφειλομένων ποσών από κατανάλωση νερού των κατοίκων. Από το μεσημέρι και μετά θα προβεί και σε σφραγίσεις των παροχών όσων αδιαφορήσουν και...
δεν τακτοποιήσουν οικονομικά τις οφειλές τους προς την επιχείρηση.
«Είναι υποχρέωση όλων μας, με βάση τις αρχές ισονομίας και ισοπολιτείας, να εξοφλούμε τις όποιες υποχρεώσεις μας προς την επιχείρηση για να είναι αρχικά βιώσιμη και να έχει τη δυνατότητα να καλύπτει τις  ανάγκες μας με βασικότερη αυτήν της παροχής νερού άριστης ποιότητας…» επισήμανε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΒ Δημήτρης Δάσκαλος.
Το παραπάνω συνεργείο θα επισκεφθεί και τις υπόλοιπες πρώην κοινότητες σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου στην Τ.Κ. Γεωργιανών
Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου στην Τ.Κ. Αγίας Βαρβάρας
Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στην Τ.Κ. Ασωμάτων
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου στην Τ.Κ. Αμμου
Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου στην Τ.Κ. Ράχης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...