Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Φιλικό σήμερα το απόγευμα στο γήπεδο μεταξύ Νάουσας και Δόξας Πενταλόφου

Φιλικό αγώνα δίνει σήμερα στις 5,30 το απόγευμα στο γήπεδο της η Ναουσάρα με τη Δόξα Πενταλόφου, ομάδα Δ΄Εθνικής του 2ου Ομίλου, την οποία προπονεί ένας παλιός καλός φίλος της Νάουσας, ο Ηλίας Σαπάνης. Πάμε γήπεδο λοιπόν, Πάμε Νάουσα. Και μην ξεχνάμε. Αγοράζουμε εισιτήρια διαρκείας γιατί "κάρτα διαρκείας=κάρτα αγάπης" για τη Ναουσάρα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές