Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Οι Βλάχοι της Νάουσας πάνε... Ζάππειο!!!


Ο Σύλλογος Βλάχων Νάουσας θα συμμετάσχει στην εκδήλωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Σωματείων Βλάχων, που θα γίνει στις 17 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο με θέμα: Οι Βλάχοι τιμούν τους Ευεργέτες τους. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει η αναχώρηση, το βράδυ είναι η συμμετοχή στις εκδηλώσεις του Ζαππείου, την Κυριακή...
προβλέπεται επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης και το απόγευμα επιστροφή. Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής [έως την Τετάρτη 7/9/11] στα τηλ. 6972215544 – 6932819981 – 2332020129 – 2332028394 - 2332025944.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του