Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόσληψη κτηνιάτρου στο δημοτικό κυνοκομείο


Μέσα στην καλά χαρά συναντήσαμε το πρωί την αντιδήμαρχο και υπεύθυνη του δημοτικού κυνοκομείου Βέτα Αρχοντάκη στο κέντρο της πόλης. Ο λόγος; Τι άλλο; Οι θετικές εξελίξεις στο φλέγον ζήτημα της κάλυψης των αναγκών του...
κυνοκομείου, όπου προσλήφθηκε εντέλει κτηνίατρος, με δίμηνη -έστω- σχέση εργασίας, μέχρι την οριστική επίλυση του θέματος. Οι παρατηρήσεις μας:
  1. Αναμένουμε να έλθει το θέμα των αδέσποτων στο δημοτικό συμβούλιο (αναβλήθηκε στη συνεδρίαση των Ριζωμάτων) και
  2. Έχουμε αρκετό καιρό να δούμε αγέλες αδέσποτων στο κέντρο. Έπαψαν να ‘σέρνουν’ ή έπαψαν να… σπέρνουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές