Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Νάουσα καλεί Βασίλη;;;;;

Από τις κερκίδες παρακολούθησε τον αγώνα με τον Άγιο Γεώργιο  η παλιά δόξα της Νάουσας  Βασίλης Κουρογεωργάκης (στη φωτογραφία με τον φίλο μας Άγγελο). Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο ο Βασίλης να αναλάβει προπονητής στα παιδικά τμήματα της Νάουσας. Θα ήταν ευχής έργο, γιατί ο Βασίλης πέραν από ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής και προπονητής, είναι ένας αδαμάντινος χαρακτήρας, που αγαπά τη Νάουσα. Για αυτό τα...
σπόρια μάλλον τελειώνουν Άγγελε και σύντομα θα τον καμαρώσεις στις προπονήσεις των πιτσιρικάδων της Ναουσάρας!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ραντεβού το...2036 για τους αποφοίτους της Γ' τάξης του 2ου Γενικού Λυκείου Νάουσας

Την Παρασκευή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα ΕΡΙΑ  η εκδήλωση αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Λυκείου, μέσα σε μια ιδ...