Την απόλυτη ικανοποίηση των νοσηλευόμενων ασθενών από το επίπεδο των παρερχομένων υπηρεσιών υγείας στο νοσοκομείο Νάουσας κατέδειξε η στατιστική επεξεργασία των αποτελεσμάτων έρευνας του υπουργείου Υγείας. Στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου του υπουργείου για τη βελτίωση της ποιότητας των παρερχομένων υπηρεσιών υγείας, διαβιβάστηκαν στα νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας δύο ερωτηματολόγια για τη μέτρηση της ικανοποίησης των νοσηλευόμενων και εξωτερικών Ασθενών σε αυτά. Στο νοσοκομείο Νάουσας τα...
ερωτηματολόγια αυτά συμπληρώθηκαν από τους ασθενείς ή τους συνοδούς τους κατά το χρονικό διάστημα από 1/6 ως 30/6/2011. Η έρευνα κάλυψε δείγμα 152 νοσηλευόμενων ασθενών (εκ των οποίων 36,4% άνδρες και 63,6% γυναίκες) με μέσο όρο ηλικίας τα 57,5 έτη και το ερωτηματολόγιο αφορούσε σε αυτήν την περίπτωση: στην παρεχόμενη φροντίδα από το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό, στο περιβάλλον του ιδρύματος, στις εμπειρίες από το νοσοκομείο, στη διαμορφούμενη τάση - διάθεση κατά την αποχώρηση από αυτό, καθώς και στη συνολική κατάταξή του. Το νοσοκομείο Νάουσας βαθμολογήθηκε με 9,41 (άριστα το 10)! Παράλληλα, σε δείγμα 50 εξωτερικών ασθενών (εκ των οποίων 42% άνδρες και 58% γυναίκες) με μέσο όρο ηλικίας τα 51,8 έτη, η έρευνα επικεντρώθηκε: στην υποδοχή & στο περιβάλλον, στην ταχύτητα εξυπηρέτησης, στις κλινικές και εργαστηριακές εξετάσεις, στις εντυπώσεις από την ιατρική & νοσηλευτική φροντίδα, στις διοικητικές υπηρεσίες του ιδρύματος, στη γενική εξυπηρέτηση αλλά και τη συνολική αξιολόγησή του. Σύμφωνα με την επεξεργασία των δεδομένων οι εξωτερικοί ασθενείς του νοσοκομείου είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους προσφέρει αυτό, βαθμολογώντας το συνολικά με 7,91. Ιδιαίτερα μεγάλη σημασία έχει και το πόρισμα της έρευνας που απεικονίζει ότι: το 76% των εξωτερικών ασθενών θα σύστηνε το νοσοκομείο σε φίλους και συγγενείς, ενώ το 78 % των ασθενών θα επέλεγε ξανά το νοσοκομείο Νάουσας για την περίθαλψή του.επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας
Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...
-
Προκόπης Μπίλης.'Ενας από τους πιο έντιμους και ηθικούς ανθρώπους που γνώρισα στην ζωή μου. Ο
-
Στα 58 της χρόνια έφυγε, από την ζωή η Ευσταθούλα Τσαΐδου ( Φιλιππίδου). Η κηδεία της θα γίνει αύριο Σάββατο 13η Ιουνίου 2026 στην Παναγία ...
-
Πριν μερικούς μήνες νοίκιασε το διαμέρισμα της αδερφής μου, πάνω από το δικό μας. Χαμογελαστό παιδί, με ευγένεια και διακριτικότητα. Τον ρ...
-
Έφυγε στα 63 της. Μια αθώα ψυχή που σίγουρα θα βρεθεί στην αγκαλιά του Θεού. Η Αθηνούλα
-
Ο Δήμος Νάουσας ανακοινώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού προέβη στην αποσφράγιση των δύο δεσμευ...
-
Την διοίκηση του Νοσοκομείου Γιαννιτσών ανέλαβε η Νίκη Καρατζιούλα. Από εκείνη την στιγμή δεν έπαψαν οι υβριστικές αναφορές στο διαδίκτυο ...
-
Στα 77 του χρόνια έφυγε από την ζωή ο Βασίλης Πιτσιούνης. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα
-
Απέναντι γραφείο δύο χρόνια με την Νανά (και την Μαρία). Τελευταία ημέρα χθες Παρασκευή
Αυτά να τα βλέπει ο κύριος υπουργός .
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρότι κάνει ακόμη και σήμερα προσπάθεια
να το υποβαθμίσει θέλοντας να συγχωνεύσει
αυτόνομες κλινικές σε μεγάλες μονάδες αποτελούμενες
από 2 και 3 κλινικές .Μειώνοντας και άλλο το
νοσηλευτικό και Ιατρικό προσωπικό με τον τρόπο αυτό
παρότι είναι ελλιπέστατο.
Τι θα λέγατε κ. Ελευθεριάδη εάν πηγαίνατε την σύζυγο σας
με γυναικολογικό πρόβλημα και αντί αυτού να την εξέταζε χειρούργος
η Ορθοπεδικός , εάν πηγαίνατε τον πατέρα σας με καρδιολογικό
πρόβλημα και τον εξέταζε ο παιδίατρος. Για όλα αυτά αγωνιζόμαστε
εμείς οι εργαζόμενη σε αυτό καθημερινώς για να ανατρέψουμε τα
αρρωστημένα μυαλά του κ. Λοβέρδου
Με την βαθμολογία που δίνουν δείχνει το μεγαλείο αυτόν τον
ανθρώπων που εργάζονται σε αυτό .
Πιστέψετε ότι αυτοί η βαθμολογία πιστώνεται αποκλειστικά
στο νοσηλευτικό και Ιατρικό προσωπικό και όχι στης εκάστοτε
διορισμένες διοικήσεις που μόνο μέλημα τους είναι να εκτελούν
εντολές τον εργοδοτών τους .