Πολιτικά εξέπληξε και στη συνέχεια αποδοκιμάσθηκε και από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, η αιφνιδιαστική επιλογή Ραγκούση, ελάχιστες μέρες αφού ανέλαβε από τον κ. Ρέππα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την αλλαγή των όσων συμφωνήθηκαν μεταξύ κυβέρνησης και ιδιοκτητών ταξί , στην λογική της απελευθέρωσης του επαγγέλματος. Συγκεκριμένα ο κ. Γ. Ραγκούσης προτίθεται να εκμηδενίσει την αξία απόκτησης μιας άδειας ταξί και να απελευθερώσει τελείως τον έλεγχο του αριθμού τους. Είναι ένα καθεστώς πρωτόγνωρο που δεν ισχύει σε καμία χώρα της Ευρώπης και ουσιαστικά εκμηδενίζει την...
αξίας περίπου 150.000 ευρώ επένδυση που έχουν κάνει για κάθε τέτοια άδεια, μέχρι σήμερα και τις περισσότερες φορές με δανεισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου. Πληροφορίες του Newscode.gr, αναφέρουν ότι πίσω από τον «αιφνιδιασμό» Ραγκούση , υπάρχει ο σχεδιασμός πολύ γνωστού τραπεζίτη, που συνηθίζει να κάνει περίεργα επιχειρηματικά παίγνια. Ο εν λόγω κύριος θέλει να αποκτήσει με πολύ μικρό κόστος περίπου 700 άδειες ταξί και αυτά να έχουν ως περιβάλλον λειτουργίας το αεροδρόμιο «Ελ Βενιζέλος», ως εταιρεία με σύμβαση συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Ανάλογες σκέψεις κάνουν και μεγαλο- ξενοδόχοι των Αθηνών, ειδικά κεντρικών ξενοδοχείων των Αθηνών, που θα ήθελαν να αποκτήσουν για παράδειγμα μίνι στόλο ταξί, 30-35 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους. Σε μια τέτοια περίπτωση οι σημερινοί ιδιοκτήτες ταξί θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία, αφού η αξία των αδειών θα εκμηδενιζόταν , τα δάνεια θα παρέμεναν προς αποπληρωμή και η λειτουργία του ταξί, όχι μόνον δεν θα απελευθερωνόταν επιπλέον, αλλά θα αποκτούσε πολύ σημαντικούς περιορισμούς. Το επάγγελμα θα κλείσει αντί να ανοίξει και τη μικρομεσαία επιχείρηση, που αποτελεί σήμερα ένα ταξί, θα αντικαθιστούσε το καρτέλ , που σχεδιάζει ο τραπεζίτης και κάποιοι άλλοι από τους «ισχυρούς» των Αθηνών. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί , θα παρέμεναν στην περίπτωση αυτή οδηγοί, χωρισμένοι σε τρεις βάρδιες και με μηνιαία αμοιβή περίπου 500 ευρώ. Ο ρόλος του Γ. Ραγκούση, αλλά και οι τάχα πρωτοβουλίες για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων στην Ελλάδα, είναι όχι μόνον σκοτεινός, αλλά και απευθείας διαπλεκόμενος. Αντί λοιπόν οι οδηγοί ταξί να αποκλείουν λιμάνια όταν καταφθάνουν κρουαζιερόπλοια, καλύτερα να αποκλείσουν τα υποκαταστήματα της Τράπεζας, του εμπλεκόμενου επιχειρηματία και να ζητήσουν από τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους πολίτες, να μεταφέρουν τις καταθέσεις τους σε άλλες τράπεζες, ώστε το μήνυμα να είναι ισχυρό και με βάθος στο μέλλον. Όσο για τον κ. Ραγκούση , κάποιος πρέπει να του μιλήσει για το δημόσιο συμφέρον των πολλών που εκ της θέσης του, οφείλει να εξυπηρετεί . και για να μην έχουμε καλοκαιρινές συγκρούσεις με το εν λόγω υπουργείο, ας μας αποδείξουν με έμπρακτο τρόπο ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και ότι στον προτεινόμενο νόμο, θα υπάρξει θωράκιση του ταξί από τα καρτέλ, που σχεδιάζονται.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΚΙΟΥΡΟΣ
αξίας περίπου 150.000 ευρώ επένδυση που έχουν κάνει για κάθε τέτοια άδεια, μέχρι σήμερα και τις περισσότερες φορές με δανεισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου. Πληροφορίες του Newscode.gr, αναφέρουν ότι πίσω από τον «αιφνιδιασμό» Ραγκούση , υπάρχει ο σχεδιασμός πολύ γνωστού τραπεζίτη, που συνηθίζει να κάνει περίεργα επιχειρηματικά παίγνια. Ο εν λόγω κύριος θέλει να αποκτήσει με πολύ μικρό κόστος περίπου 700 άδειες ταξί και αυτά να έχουν ως περιβάλλον λειτουργίας το αεροδρόμιο «Ελ Βενιζέλος», ως εταιρεία με σύμβαση συνεργασίας με το αεροδρόμιο. Ανάλογες σκέψεις κάνουν και μεγαλο- ξενοδόχοι των Αθηνών, ειδικά κεντρικών ξενοδοχείων των Αθηνών, που θα ήθελαν να αποκτήσουν για παράδειγμα μίνι στόλο ταξί, 30-35 αυτοκινήτων για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους. Σε μια τέτοια περίπτωση οι σημερινοί ιδιοκτήτες ταξί θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία, αφού η αξία των αδειών θα εκμηδενιζόταν , τα δάνεια θα παρέμεναν προς αποπληρωμή και η λειτουργία του ταξί, όχι μόνον δεν θα απελευθερωνόταν επιπλέον, αλλά θα αποκτούσε πολύ σημαντικούς περιορισμούς. Το επάγγελμα θα κλείσει αντί να ανοίξει και τη μικρομεσαία επιχείρηση, που αποτελεί σήμερα ένα ταξί, θα αντικαθιστούσε το καρτέλ , που σχεδιάζει ο τραπεζίτης και κάποιοι άλλοι από τους «ισχυρούς» των Αθηνών. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες και οδηγοί των ταξί , θα παρέμεναν στην περίπτωση αυτή οδηγοί, χωρισμένοι σε τρεις βάρδιες και με μηνιαία αμοιβή περίπου 500 ευρώ. Ο ρόλος του Γ. Ραγκούση, αλλά και οι τάχα πρωτοβουλίες για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων στην Ελλάδα, είναι όχι μόνον σκοτεινός, αλλά και απευθείας διαπλεκόμενος. Αντί λοιπόν οι οδηγοί ταξί να αποκλείουν λιμάνια όταν καταφθάνουν κρουαζιερόπλοια, καλύτερα να αποκλείσουν τα υποκαταστήματα της Τράπεζας, του εμπλεκόμενου επιχειρηματία και να ζητήσουν από τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους πολίτες, να μεταφέρουν τις καταθέσεις τους σε άλλες τράπεζες, ώστε το μήνυμα να είναι ισχυρό και με βάθος στο μέλλον. Όσο για τον κ. Ραγκούση , κάποιος πρέπει να του μιλήσει για το δημόσιο συμφέρον των πολλών που εκ της θέσης του, οφείλει να εξυπηρετεί . και για να μην έχουμε καλοκαιρινές συγκρούσεις με το εν λόγω υπουργείο, ας μας αποδείξουν με έμπρακτο τρόπο ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και ότι στον προτεινόμενο νόμο, θα υπάρξει θωράκιση του ταξί από τα καρτέλ, που σχεδιάζονται.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΚΙΟΥΡΟΣ
Ωραία η φωτογραφία στη Μύκονο έξω απο τα Scandinavian bars!
ΑπάντησηΔιαγραφή