Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Αφιερωμένο, το ανέκδοτο της χρονιάς!


Ο μεσήλικας κύριος μπαίνει στην ορθόδοξη εκκλησία και ψάχνει εναγωνίως τον παπά για να εξομολογηθεί. Ο παπάς βλέπει την αγωνία του και δεν τον καθυστερεί.
- Τι λάθος έκανες τέκνον μου;
- Πάτερ, πήγα με μια πανέμορφη δεκαοκτάρα που την είχα βάλει στο μάτι καιρό! Αλλά πριν συνεχίσω πρέπει να σας πω ότι είμαι Εβραίος…
- Και γιατί ήλθες σε ορθόδοξη εκκλησία τότε;
- Από τη χαρά μου το λέω σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...