Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Συνάντηση για το ΕΣΠΑ την Παρασκευή στο ΚΕΓΕ


Ενημερωτική συνάντηση εργασίας για τα έργα του ΕΣΠΑ και για τη δυνατότητα υποβολής νέων ώριμων προτάσεων για την άμεση ένταξη στο ΕΣΠΑ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου, στις 10.30 το πρωί, στο ‘ΟΓΕΕΚΑ Δήμητρα’ (πρώην ΚΕΓΕ Μακροχωρίου), υπό την προεδρία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Διονύση Ψωμιάδη, παρουσία του Αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας Κώστα Καραπαναγιωτίδη.
Από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα συμμετάσχουν:...
ο Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Απ. Γιάντσης και η προϊσταμένη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Α. Ωραιοπούλου.
Στη συνάντηση έχουν κληθεί να παραστούν οι Δήμαρχοι της Ημαθίας, περιφερειακοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι των τοπικών φορέων (Επιμελητήριο, Εμπορικοί Σύλλογοι, Εκκλησία κ.α.).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...