Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ.ΧΑΛΚΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΛΓΑ

Ερώτηση προς τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ και ΤΡΟΦΙΜΩΝ, κ. Κώστα Σκανδαλίδη, κατέθεσε σήμερα στη Βουλή ο Βουλευτής Ημαθίας της Νέας Δημοκρατίας , κ. Μιχάλης Χαλκίδης, για το ζήτημα των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζόμενων του ΕΛ.Γ.Α. και της βιωσιμότητας του οργανισμού.

Στην Ερώτηση αναφέρονται τα εξής :

«Οι εργαζόμενοι του ΕΛ.Γ.Α. εργάζονται κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες και, παρά τις υπάρχουσες αντικειμενικές δυσκολίες, επιτελούν με συνέπεια το έργο τους, ενεργώντας προς όφελος του Έλληνα Αγρότη.
Από την 01/01/2011, ο
ΕΛ.Γ.Α. λειτουργεί χωρίς κανονισμούς ασφάλισης φυτικού και ζωικού κεφαλαίου. Επιπλέον δρομολογούνται νέες περιστολές στο ήδη μειωμένο εισόδημα των εργαζόμενων, καθώς ο οργανισμός εντάσσεται στη γενική κυβερνητική οικονομική πολιτική.
Τα αιτήματα των εργαζόμενων στον ΕΛ.Γ.Α. οι οποίοι εδώ και καιρό έχουν προχωρήσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις καταγράφουν με τον πιο ανάγλυφο τρόπο τα προβλήματα στα οποία οδήγησε τον οργανισμό η ανάλγητη πρακτική της κυβέρνησης και η απουσία σχεδιασμού και εφαρμογής μιας ουσιαστικής αγροτικής πολιτικής με αποτέλεσμα ο ΕΛ.Γ.Α.  να βουλιάζει καθημερινά στην ανυποληψία και την αναποτελεσματικότητα.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός :
1) Πώς σκοπεύει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος της γεωργικής παραγωγής της χώρας μας;
2) Τί προτίθεται να κάνει για την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας όλων των εργαζόμενων καθώς και για την απόσυρση των ένδικων μέσων που έχει ασκήσει ο ΕΛ.Γ.Α. κατά των αποφάσεων του ΑΣΕΠ, τη στιγμή που οι ανάγκες του οργανισμού για υπαλληλικό προσωπικό είναι αυξημένες;
3) Σκοπεύει να εξαιρέσει τον ΕΛ.Γ.Α. από τη δεύτερη περικοπή μισθών κατά 10%, λόγω ένταξης του οργανισμού στο καθεστώς των ΔΕΚΟ;
4) Oι 60 ημέρες μετακίνησης ανά έτος που αναγνωρίζονται στο επιστημονικό προσωπικό είναι ελάχιστες καθώς οι μετακινήσεις είναι συνάρτηση της συχνότητας και του όγκου των ζημιών. Πώς λοιπόν προτίθετε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες μετακίνησης του επιστημονικού προσωπικού για την εκτέλεση του εκτιμητικού του έργου;
5) Πώς θα αντιμετωπίσει την άδικη επιβολή μείωσης της ημερήσιας αποζημίωσης κατά 70% (δηλαδή 9,75 ευρώ ημερησίως) και την καθιέρωση χιλιομετρικού ορίου άνω των 40 χλμ για την καταβολή της για εργασίες στην ύπαιθρο οι οποίες απασχολούν τους εκτιμητές σε όλη τη διάρκεια του ωραρίου τους;
6) Θεωρείτε πραγματικά, κύριε Υπουργέ, ότι η χιλιομετρική αποζημίωση που ανέρχεται στο ποσό των 0,15 ευρώ ανά χιλιόμετρο, χαμηλότερη δηλαδή και από την τιμή πώλησης της βενζίνης στο εμπόριο, ή τα  350 υπηρεσιακά οχήματα του οργανισμού επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών του;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου