Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η....ΘΕΑ!!!

 Η φωτογραφία μπορεί να είναι πριν η Άντζελα φύγει από την κυβέρνηση και το υπουργείο πολιτισμού, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι πάντοτε επίκαιρη, αφού παραμένει πάντοτε....θεά!!! Βλέπουμε τον διευθυντή της ΔΕΤ κ. Νίκο Αντωνιάδη και την Άντζελα Γκερέκου στο
περίπτερο της Ημαθίας σε τουριστική έκθεση. Δήμαρχε τώρα που η γυναίκα δεν έχει πολλές ασχολίες να τη φέρεις και στη Νάουσα να προβάλει τις ομορφιές μας, ( που πάνε πακέτο με τη δική της!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλοκαιρινές στιγμές γεμάτες χαμόγελα, μουσική και αγάπη στη γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Νάουσας

  Μέσα σε ένα κλίμα χαράς, συγκίνησης και ουσιαστικής συνύπαρξης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του ΚΔΑΠ