Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Σε ένα χρόνο έτοιμο το κομμάτι ‘Πατρίδα-Νάουσα’!


Στο εργοτάξιο του τμήματος «Πατρίδα-Νάουσα» του έργου «Οδικός Άξονας Βέροια-Νάουσα-Σκύδρα» βρέθηκε το πρωί η δήμαρχος Βέροιας Χαρούλα Ουσουλτζόγλου-Γεωργιάδη, συνοδευόμενη από τον αντιδήμαρχο Άρη Λαζαρίδη προκειμένου να ενημερωθεί για τις μέχρι στιγμής προόδους των εργασιών αλλά και για την περαιτέρω εξέλιξη του έργου. Τη δήμαρχο υποδέχτηκε ο εργοταξιάρχης Θωμάς Ίτσιος...
και ο εργοδηγός Σωτήρης Κρομμύδας, οι οποίοι και ξενάγησαν την αντιπροσωπεία στα ολοκληρωμένα σημεία του έργου. Ο κ. Ίτσιος έκανε αναλυτική παρουσίαση των τμημάτων που έχουν ολοκληρωθεί ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στα προβλήματα που υπάρχουν σε κάποια συγκεκριμένα σημεία, τα οποία όμως όπως είπε, «αναμένεται πολύ σύντομα να λυθούν και να γίνουν οι διανοίξεις», κάνοντας την εκτίμηση ότι «σε ένα χρόνο θα δοθεί στην κυκλοφορία το κομμάτι Βέροια-Νάουσα».
Ο κ. Ίτσιος παράλληλα εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τα γραφειοκρατικά εμπόδια που δημιούργησε το πρόγραμμα «Καλλικράτης», καθώς από 1 Ιουλίου 2011 το έργο περνάει από την αρμοδιότητα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στην αιρετή Περιφέρεια. «Δε γνωρίζουμε με ποιον να μιλήσουμε, οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν ακόμη το αντικείμενο, η μετακίνηση και οι μετατάξεις του προσωπικού έχουν ανατρέψει πλήρως το καθεστώς συνεργασίας που τα τελευταία χρόνια είχε δημιουργηθεί, με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε σήμερα σε στασιμότητα εργασιών, εξαιτίας των διοικητικών αλλαγών του ‘Καλλικράτη’…».
Η Δήμαρχος ζήτησε από τον εργοταξιάρχη κ. Ίτσιο τη συνδρομή του τόσο σε επίπεδο χαλικόστρωσης σημείων του οδικού άξονα του δήμου Βέροιας που υπάρχει ανάγκη, όσο και στο επίπεδο καθαρισμού ρεμάτων που βρίσκονται στις περιοχές του έργου και αποτελούν στην ουσία ανεξέλεγκτες χωματερές αλλά και εστίες μόλυνσης τόσο του υδροφόρου ορίζοντα όσο και του αστικού και αγροτικού περιβάλλοντος, από τα έλη που δημιουργούνται και τα κουνούπια που συγκεντρώνονται. Ο κ. Ίτσιος αποδέχθηκε με προθυμία την πρόταση της δημάρχου ενώ κατά την ξενάγηση τής υπέδειξε σημεία που ήδη η εργολήπτρια εταιρεία είχε καθαρίσει, σημεία που δυστυχώς σε λίγους μήνες ξαναγέμισαν με σκουπίδια, κυρίως υπολείμματα γεωργικών συσκευασιών και φαρμάκων και οικοδομικά υλικά.

Ερώτηση: αναφέρθηκε κανείς στο πού θα 'κουμπώσει' τοτελευταίο τμήμα του έργου; Μπα...
Αλλά γιατί; Με τους σημερινούς ρυθμούς, τότε θα έχει χάσει την αξία του το έργο. Θα κυκλοφορούμε με ιδιωτικά αεροπλάνα!

1 σχόλιο:

  1. Η μαγκιά είναι να τελειώσει το Πατρίδα-Εγνατία εκει που τρώμε πολυ μποτιλιάρισμα.το 7.5 το περνάμε σε 3 λεπτά.αλλα που να το αφήσει η βεροια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή