Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ..."ΜΥΘΟ" ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΦΕ MAGENTA ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΠΑΝΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...