Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

«ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ» Καταληκτήρια συνάντηση κύκλων αγίας Γραφής στο πλαίσιο των ΙΖ΄Παυλείων


Το απόγευμα της 28ης  Μαΐου πραγματοποιήθηκε στον χώρο της Ιεράς Μονής Παναγίας Δοβρά η καταληκτήρια  συνάντηση των ομάδων μελέτης Αγίας Γραφής της Μητροπόλεώς μας. Την
συνάντηση χαιρέτησε ο αρχιμανδρίτης Διονύσιος Ανθόπουλος ο υπεύθυνος του Γραφείου Νεότητος της Μητροπόλεως και εν συνεχεία τον λόγο πήρε η κ. Χάρις Δημητρακούδη προσφέροντας σε όλους τον ενθουσιασμό, την αγάπη και την ζωντάνια της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...