Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

«ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ» Καταληκτήρια συνάντηση κύκλων αγίας Γραφής στο πλαίσιο των ΙΖ΄Παυλείων


Το απόγευμα της 28ης  Μαΐου πραγματοποιήθηκε στον χώρο της Ιεράς Μονής Παναγίας Δοβρά η καταληκτήρια  συνάντηση των ομάδων μελέτης Αγίας Γραφής της Μητροπόλεώς μας. Την
συνάντηση χαιρέτησε ο αρχιμανδρίτης Διονύσιος Ανθόπουλος ο υπεύθυνος του Γραφείου Νεότητος της Μητροπόλεως και εν συνεχεία τον λόγο πήρε η κ. Χάρις Δημητρακούδη προσφέροντας σε όλους τον ενθουσιασμό, την αγάπη και την ζωντάνια της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...