Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Με... σορτσάκια και καλή διάθεση την Κυριακή καθαρίζουμε το άλσος Παπάγου!


Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόσκληση απεύθυνε στη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας η δημοτική σύμβουλος Χριστίνα Γαϊτάνου – Γεωργιάδου. Την ερχόμενη Κυριακή 5 Ιουνίου, παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, να συμμετάσχουν όλοι στην εξόρμηση καθαριότητας του άλσους Παπάγου, εκδήλωση που από κοινού οργανώνουν ο δημοτικός βρεφονηπιακός σταθμός Θεανώ Ζωγιοπούλου και ο Δ΄ παιδικός σταθμός Βέροιας. Μάλιστα το κλείσιμο της δημοτικής συμβούλου ήταν αρκούντως ενθαρρυντικό:

Οπλιστείτε με καλή διάθεση και σορτσάκια και ελάτε!’, είπε η νεαρή σύμβουλος.
Μετά; Να μην πάμε;

1 σχόλιο:

  1. ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ!!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ?ΜΗΠΩΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,Η ΜΗΠΩΣ ΛΟΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ,ΡΩΤΩ?ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...