Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Δύο υπουργοί έρχονται. Αλλά έρχονται;

Έρχεται η υφυπουργός Παιδείας Έφη Χριστοφιλοπούλου στη Βέροια, την Κυριακή στις 6.30 στο ‘Αιγές Μέλαθρον’. Έρχεται κι ο υφυπουργός Υγείας Μιχάλης Τιμοσίδης, στις 24 Μαΐου, όπως γράφει ο ‘Λαός’. Και για την πρώτη και για τον δεύτερο, μαθαίνουμε ότι ετοιμάζονται κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας, με αφορμή τα ζητήματα του πανεπιστημιακού τμήματος της Βέροιας και της ορθοπεδικής κλινικής του νοσοκομείου.Σωστά όλα
αυτά, αλλά προσέξτε να μην τους τρομάξετε! Αυτοί στο σύγχρονο ΠαΣοΚ δεν έχουν τσίπα. Αν δουν τα ζόρια, δεν λένε σε κανέναν τίποτε και απλώς δεν έρχονται! (Δείτε και στο λήμμα: Τζάκρη!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...