Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ο ΜΑΝΩΛΗΣ Ο ...ΓΑΒΡΟΣ!!!

 Φανατικός γάβρος ο κ. Μανώλης Βαδόλας, ο οποίος επισκέφθηκε το Καραΐσκάκη το περασμένο Σάββατο, και φωτογραφήθηκε με φόντο τις κατακόκκινες κερκίδες του. Μανώλη καλά στο
ποδόσφαιρο, αλλά στο μπάσκετ μετά το 2-0 των βάζελων ...χλωμό σε βλέπω!!!

4 σχόλια:

  1. mayro ston vadola apo dw kai pera! stn aspromayrh polh vadola to nou sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι πληροφοριες λενε οτι ειναι και φιλοαρειανος εξαιτιας φιλου του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστους να λενε Μανωλη μονο ο Θρυλος και η Αρειαναρα ειναι ομαδαρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to nou sas oloi oi allothriskoi sth naoussa...
    g4

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...