Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Το Νέο Δ.Σ. της Λ.Α. Νάουσας

Μετά της αρχαιρεσίες των εκλεγμένων μελών που συνεδρίασαν την Δευτέρα 9 Μαΐου 2011 αποφάσισαν ομόφωνα για την σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου η οποία είναι η εξής:

Πρόεδρος Τζιώνας Ιωάννης

Αντιπρόεδρος - Ταμίας

Σπανός Κωνσταντίνος

Γεν. Γραμματέας Θεοδοσίου Παναγιώτης


Ειδ. Γραμματέας Γουδίνος Κωνσταντίνος

Μέλος Μπρούσαλης Νικόλαος


Η Λ.Α. Νάουσας και τα μέλη της εύχονται τα καλή θητεία και καλή επιτυχία στο νέο Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...