Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

ATHENS BY NIGHT!!

 Σας προϊδέασε ο Κώστας για νυχτερινές εξορμήσεις μας στην Αθήνα. Προφανώς μάλλον σε άλλους αναφέρεται. Εμείς απολαύσαμε την υπέροχη θέα του φωτισμένου Λυκαβηττού από το
παράθυρο του ξενοδοχείου μας, κάναμε τη βόλτα μας στο Σύνταγμα και είδαμε την Μπάρτσα του Μέσι να κατατροπώνει τους Άγγλους ( και το χαρήκαμε διπλά,ελέω Μνημονίου φυσικά!!) Athens by night λοιπόν, με μια πιο εναλλακτική διάθεση, έστω και ελέω Μνημονίου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...