Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΕΛΙ


Μεγάλο Σάββατο βράδυ, ένταση, αναμονή και σκοτάδι. Πρόσωπα φωτισμένα από τα φαναράκια των μικρών και τα κεριά. Πλησιάζει η μεγάλη στιγμή της Αναστάσεως. Το μικρό, όμορφο και γραφικό Σέλι, μετατρέπεται σ΄ενα σκηνικό θεάματος, φως, χαράς.
Η Ιερή Θεία λειτουργίας της Ανάστασης στο Σέλι, στην εκκλησία των Αγίων Αποστόλων, στις 10 η ώρα το βράδυ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές