Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Θεσσαλία: Άνοιξαν τα Τέμπη για τους οδηγούς


Παραδόθηκε κανονικά στην κυκλοφορία η κοιλάδα των Τεμπών, λίγο μετά τις 21.00 το βράδυ
η οποία είχε κλείσει από τις 06.00 το πρωί της Τετάρτης, προκειμένου να πραγματοποιηθούν προληπτικές εργασίες απομάκρυνσης επικίνδυνων βράχων, από ειδικά
συνεργεία αλπινιστών.
 Στο μεσοδιάστημα η κυκλοφορία διενεργήθηκε μέσω εναλλακτικών διαδρομών ενώ λίγο πριν ανοίξουν τα Τέμπη απόψε, ήταν ήδη σε αναμονή αυτοκίνητα που περίμεναν να περάσουν
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Cats on Stage".1η Ιουλίου στο "θερινό" της Νάουσας από το Body Control

 Υπάρχουν παραστάσεις π ου δεν τελειώνουν όταν πέφτει η αυλαία· μένουν να πάλλονται στις αναμνήσεις μας. Το "Cats on Stage" ήταν α...