Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΛΑΒΑΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ,ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΛΕΣΙΔΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ

Από το δημοτικό σύμβουλο της παράταξης "Ενωτική Κίνηση Πολιτών"  και καλό φίλο του blog μας, κ. Γιάννη Κελεσίδη, λάβαμε επιστολή που αναφέρεται σε κρίσιμα ζητήματα λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας. Θα τη δημοσιεύσουμε αύριο το πρωί, για να μη χαθεί μέσα στη σημερινή επικαιρότητα. Ευχαριστούμε τον Γιάννη που
ανοίγει τη διαδραστικότητα  και το διάλογο και ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλοι σύμβουλοι, αλλά και πολίτες. Αυτός είναι άλλωστε και ο ρόλος του blog μας. Να αναδείξει τους προβληματισμούς και τις σκέψεις όλων μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...