Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΟΥΛΑ ΑΔΑΜΙΧΟΥ

Μέσα κι έξω από τα σύνορα ,
τραγούδι σαν κραυγή που τρέχει ασύρματα.
Το άδικο φωνάζεις κόβεις σύρματα,
Ελλάδα μου χτυπάς πάνω σε σίδερα

Ατσάλινος ο ήχος στο αέρα,
γυρνώ στην αγκαλιά που έχω αφήσει.
Παιδί της διασποράς χωρίς πατέρα
βαριά η Ανατολή ,σκληρή η
Δύση.

Ρεφ.
Κι εγώ μαζί σου
Ενώνω την φωνή μου στην φωνή σου
Παντού θα στέλνουμε μηνύματα
Οι θάλασσες δεν δένονται με σύρματα
Κι εγώ μαζί σου
Στον κόσμο αυτό να δείχνω την πληγή σου
Το άδικο ποτέ δεν είχε νόμο
Το δίκιο μου ζητώ και όχι μόνο!!!

Μέσα κι έξω από τα όρια
πατρίδες ξεπουλιούνται στα εμπόρια.
Στενεύουν της ψυχής τα περιθώρια
απόψε τραγουδάμε στην Αστόρια!

Πατρίδα μου στενάζεις στην κερκίδα,
γυρνώ στο Βερολίνο στο Παρίσι,
στην Κύπρο στην Μελβούρνη στην Τιφλίδα
Ελλάδα που παντού έχεις σκορπίσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου