Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστησουμε δημοσια τον Περιφεριαρχη Κ.Μ.κ.Ψωμιαδη, 
τον Διοικητη και τους εκπροσώπους της Β' Μοιρας Καταδρομων, την Επιτροπη Καρναβαλιου
και τους εκπροσωπους των τοπικων Μ.Μ.Ε. για την παρουσια τους στην

κοπη της βασιλοπιτας μας
 και γενικοτερα για την στηριξη τους στην προσπαθεια μας.





ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ε.ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ                                                                               Σ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...