Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ANABIΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΩΝ ΕΘΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΒΛΑΧΩΝ ΝΑΟΥΣΑΣ


Ο σύλλογος Βλάχων Νάουσας τη δεύτερη Κυριακή των Aποκριών θα αναβιώσει το έθιμο του χάσκα στο παραδοσιακό κτήριο του συλλόγου Σωφρονίου 13 στις 19:30 μμ.
            Επίσης την πρώτη Κυριακή των αποκριών στις 2 μμ. έξω από
το κτήριο του συλλόγου θα γίνει γλέντι με φαγοπότι!
Χορηγοί : Τόσκας Γιάννης – Τσιάρκας Διονύσης – Μήτρου Μιχάλης - VAENI  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευπρεπίζεται το κοιμητήριο της Νάουσας

  Ευπρεπίζεται, από τον δήμο, το κοιμητήριο Νάουσας, με εργασίες βαφής και τοποθέτησης