Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

H BAΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ "ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ"

Πριν από λίγο κόπηκε από τον αιδεσιμότατο π. Κωνσταντίνο Αδαμόπουλο και το δήμαρχο Νάουσας κ. Τάσο Καραμπατζό η βασιλόπιτα του Ζαφειράκη. Τυχερό τμήμα το παιδικό μπάσκετ, ενώ στα ψωμάκια κέρδισε ο νεαρός αθλητής του χαντμπολ Πιτάνιος. Στην ομιλία του ο πρόεδρος του Ζαφειράκη κ. Τζώρτζης άφησε ...αιχμές εναντίον της προηγούμενης διοίκησης. Σε λίγο θα ανεβάσουμε πλούσιο φωτογραφικό υλικό και
video.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...