Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

. Στο Πολιτιστικό Κέντρο "Χ.Λαναράς" στη Σχολή Αριστοτέλη έκοψε χθες το πρωί τη βασιλόπιτα του ο Σύλλογος Διάδοσης Εικαστικών Τεχνών. Παραβρέθηκαν ο βουλευτής κ. Τόλκας και οι αντιδήμαρχοι κ.  Ιτσκάρα και Καρυδά.  Τυχερός  της κοπής ο  κ.Δημ. Βογιατζής, πρόεδρος  του ΚΕΠΚΑ. Ακολούθησε
 ομιλία της κ. Μαρίας Κενανίδου, κριτικού  τέχνης, με θέμα "Η τέχνη σε δύσκολους καιρούς".(φωτογραφίες και ρεπορτάζ "Νέοι Καιροί")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...