Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΨΙΝΑΚΗΣ-ΡΟΥΒΑΣ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ!AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΟΟΟΟ!!!!


Τους εντοπίσαμε μαζί σε χώρο που πρέπει να μείνει μυστικός. (Είναι ιδιωτικός.) Είχαμε κρυφή κάμερα και κρυφό μαγνητόφωνο. Φωτογραφίσαμε με ευκολία και καταγράψαμε μέρος της συνομιλίας (μέχρι που μας έβγαλε έξω ο φουσκωτός). Ιδού ο διάλογος:
ΨΙΝΑΚΗΣ: Εσύ πόσο το αγόρασες το οικόπεδο στην Κουτσούφλιανη;
ΡΟΥΒΑΣ: Ακόμη δεν συμφώνησα. Κάθε μέρα η τιμή ανεβαίνει…
ΨΙΝΑΚΗΣ: Δύσκολοι παίκτες οι δικοί μου ε;
ΡΟΥΒΑΣ: Άστα! Αίμα, δάκρυα κι ιδρώτας...
ΨΙΝΑΚΗΣ: Α! Εσείς φτάσατε κιόλας σε ζητήματα υγρασίας…
ΡΟΥΒΑΣ: Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
ΨΙΝΑΚΗΣ: Και πώς τα κατάφερες ρε παιδί μου;
ΡΟΥΒΑΣ: Άντεξα…
ΨΙΝΑΚΗΣ: Πάντως από τότε που έκτισα το σπίτι στην Κουτσούφλιανη ανεβαίνει η τιμή των οικοπέδων. Μήπως πρέπει να ζητήσω ποσοστά;
ΡΟΥΒΑΣ: Έπρεπε να κάνεις συμφωνία.
ΨΙΝΑΚΗΣ: Είσαι θεά αγάπη μου. Έτσι θα πάω να κάνω.
ΡΟΥΒΑΣ: Δεν πιστεύω να πάρεις ποσοστά και για τη δική μου αγορά;
ΨΙΝΑΚΗΣ: Κι άλλα να πάρω από εσένα πασά μου; Φτάνει πια...
ΡΟΥΒΑΣ: Ωραία. Όλα καλά!
ΨΙΝΑΚΗΣ: Και δεν μου λες. Ήδη κάποιοι μου το πρότειναν. Τι να κάνω; Να γίνω υποψήφιος δήμαρχος Νάουσας;
ΡΟΥΒΑΣ: Μην αντιστέκεσαι!
ΨΙΝΑΚΗΣ: Έμαθα ότι εδώ ψηφίζουν τοπικιστικά. Δεν θέλουν ξένο για δήμαρχο...
ΡΟΥΒΑΣ: Να πολιτογραφηθείς Ναουσαίος, να αρχίσεις επισκέψεις σε γάμους, κηδείες και μνημόσυνα και τα υπόλοιπα άφησέ τα στο λαό!
ΨΙΝΑΚΗΣ: Ρε γαμώτο έχει πολλή δουλειά το πράγμα...
ΡΟΥΒΑΣ: Θέλεις ή δεν θέλεις;
ΨΙΝΑΚΗΣ: Θέλω λέει, καίγομαι...
ΡΟΥΒΑΣ: Ε τότε shake it mi amor!
ΨΙΝΑΚΗΣ: Τρέμε Καραμπατζέ, έρχεται η ώρα του Ηλία Ψινάκη!
ΡΟΥΒΑΣ: Έλα του, είναι ακίνδυνη η τρέλα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου