Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΣΧΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Ο Ανδρέας Βλαζάκης( ένας καλός και έντιμος πολιτικός άνδρας κατά την άποψή μας) υπήρξε ο πρώτος αιρετός νομάρχης το 1994. Ακολούθησαν οι δύο τετραετίες του κ. Σπάρτση( με επιτυχία και πάλι κατά την άποψή μας) και η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση ολοκλήρωσε τον κύκλο της με την ηγεσία του Κώστα Καραπαναγιωτίδη,
που προσέφερε και αυτός με τη σειρά του σημαντικό έργο στα κοινά, αν αναλογιστούμε βέβαια ότι εδώ και 1 1/2 χρόνο οι πόροι προς την νομαρχιακή αυτοδιοίκηση στέρεψαν!
Στη φωτογραφία μας το τέλος εποχής της αιρετής νομαρχιακής αυτοδιοίκησης του νομού μας, με τον πρώτο και τον έσχατο νομάρχη της. Να είναι και οι δυο τους καλά και καλή δύναμη στο νέο αντιπεριφεριάρχη μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Cats on Stage".1η Ιουλίου στο "θερινό" της Νάουσας από το Body Control

 Υπάρχουν παραστάσεις π ου δεν τελειώνουν όταν πέφτει η αυλαία· μένουν να πάλλονται στις αναμνήσεις μας. Το "Cats on Stage" ήταν α...