Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

ΣΤΙΣ 11,30 ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΔΕΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ ΣΤΟ "ΚΙΟΣΚΙ"

Η καθιερωμένη δεξίωση του Δήμου για την πρώτη του νέου έτους θα γίνει το Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011, ώρα 11:30π.μ. στο Τουριστικό Περίπτερο «Κιόσκι», μετά το πέρας της δοξολογίας στον Μητροπολιτικό Ναό Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας ο Δήμαρχος Αν. Καραμπατζός θα είναι  ώρα
19:00 στο Δημοτικό Κατάστημα Κοπανού, και ώρα 20:00 στο Δημοτικό Κατάστημα Αγγελοχωρίου, για ανταλλαγή ευχών με τους δημότες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...