Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!

Λίγες ημέρες παράταση για την καταβολή των τελών κυκλοφορίας οχημάτων έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του, τα τέλη μπορούν να πληρωθούν στις Δ.Ο.Υ. μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου, χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις. Μέχρι την ίδια ημερομηνία θα μπορούν όσοι επιθυμούν να καταθέτουν τις πινακίδες και την άδεια
κυκλοφορία των οχημάτων τους.
Το Υπουργείο Οικονομικών αρχικά είχε ανακοινώσει ότι δεν θα δοθεί παράταση,αλλά τελικά την...κατάσταση διάψευσης της απίστευτης προχειρότητας που ταλαιπωρεί το ρωμέικο εδώ και εκατοντάδες χρόνιας, έσωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...