Σε εκρηκτικό μίγμα έχει εξελιχθεί ο συνδυασμός βαριάς φορολογίας, μείωσης των εισοδημάτων και ακρίβειας – αισχροκέρδειας.
Παρά τις εξαγγελίες, προεκλογικές αλλά και μέχρι πρόσφατα, παρά τις συμφωνίες για μειώσεις τιμών (από τον νέο χρόνο, βέβαια, και όταν δεν θα υπάρχει τίποτε στο πορτοφόλι των Ελλήνων), παρά την «μάχη στήθος με στήθος» με την ακρίβεια που ανακοίνωσε μετά τον ανασχηματισμό ο αρμόδιος υπουργός, τα νέα από το μέτωπο της ακρίβειας είναι απελπιστικά.
Χθες, το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών ανακοίνωσε ότι το περίφημο «καλάθι της νοικοκυράς» ήταν τον Νοέμβριο ακριβότερο κατά 5% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2009, ως συνέπεια, κυρίως, των αυξήσεων του ΦΠΑ.
Με τα εισοδήματα να μειώνονται, με τα χαράτσια να αυξάνονται, προκύπτει ότι ένα μεσαίο ελληνικό νοικοκυριό χρειάζεται 2.120,75 ευρώ τον μήνα – οπότε μπορεί κανείς να αντιληφθεί αν μπορεί να τα βγάλει πέρα μια οικογένεια με εισόδημα που δεν ξεπερνά τα 1.000 ευρώ τον μήνα.
Από την 1η Ιανουαρίου αυξάνουν και τα τιμολόγια της ΔΕΗ, με μια εντελώς παράλογη μέθοδο, καθώς κατά 11% θα αυξηθούν τα τιμολόγια των νοικοκυριών που καταναλώνουν ως 800 KWh – θα τιμωρηθούν δηλαδή αυτοί που καταναλώνουν λιγότερο ρεύμα.
Όλα αυτά ενώ ο κ. Μ. Χρυσοχοΐδης είχε δεσμευτεί (με συνέντευξή του στον Real FM, στις 12 του περασμένου Οκτωβρίου) ότι οι τιμές θα είχαν πέσει μέχρι τα Χριστούγεννα. Υποστηρίζοντας μάλιστα ότι η αύξηση του τιμαρίθμου σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στις αυξήσεις σε ΔΕΗ, συγκοινωνίες, κρατικές και ημικρατικές ΔΕΚΟ – δικαιολογώντας συγχρόνως τις αυξήσεις αυτές, επειδή… δεν υπήρχε άλλος τρόπος να συγκεντρωθούν χρήματα άμεσα!
Για να μην μιλήσουμε για τον ίδιο τον κ. Παπανδρέου, που όταν ήταν στην αντιπολίτευση ζητούσε να παγώσουν οι τιμές των ΔΕΚΟ και ανάκληση της αύξησης των τιμολογίων της ΔΕΗ κατά 7,5%, που είχε επιβληθεί τον Ιούλιο του 2008!
Αλλά και στο θέμα που αποκαλύφθηκε χθες με την εξαπάτηση των καταναλωτών από πρατηριούχους βενζίνης με χρήση ηλεκτρονικών μηχανισμών παρέμβασης στις αντλίες, η κυβέρνηση απαντά με μια ακόμη τροπολογία! Μια τροπολογία που θα προβλέπει αυστηρότερες ποινές για όσους κλέβουν τους καταναλωτές, μεταξύ των οποίων και το κλείσιμο των βενζινάδικων που χρησιμοποιούν αυτούς τους μηχανισμούς.
Προκύπτει έτσι πως μια χώρα που δεν κάνει τίποτε άλλο από το να παράγει νόμους, δεν είχε τον κατάλληλο αποτελεσματικό νόμο για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων!
Την ίδια ώρα, όλα παραμένουν στα ύψη: Οι τιμές των προϊόντων, η τιμή της βενζίνης με την «φτωχή» Ελλάδα να είναι, όπως ο ίδιος ο υφυπουργός κ. Ρόβλιας δήλωσε, η ένατη πιο ακριβότερη χώρα της ΕΕ όσον αφορά στα υγρά καύσιμα.
Οπότε, λίγο η υψηλή τιμή της βενζίνης λίγο τα κόλπα με τις αντλίες, χθες παρακολουθήσαμε άλλον έναν εμφύλιο, αυτή τη φορά μεταξύ των δύο ομοσπονδιών των πρατηριούχων. ΟΒΕ (Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος) εναντίον ΠΟΠΕΚ και τούμπαλιν.
Στα ύψη βρέθηκε χθες και το spread του ελληνικού δεκαετούς ομολόγου, φθάνοντας τις 933 μονάδες βάσης, με τα ασφάλιστρα κινδύνου έναντι χρεοκοπίας να φθάνουν στις 1.017 μονάδες βάσης.
Σύμφωνα δε με το πρακτορείο Μπλούμπεργκ, οι κάτοχοι ελληνικών ομολόγων έχασαν το 2010 το 20% των χρημάτων τους.
επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας
Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...
-
Προκόπης Μπίλης.'Ενας από τους πιο έντιμους και ηθικούς ανθρώπους που γνώρισα στην ζωή μου. Ο
-
Στα 58 της χρόνια έφυγε, από την ζωή η Ευσταθούλα Τσαΐδου ( Φιλιππίδου). Η κηδεία της θα γίνει αύριο Σάββατο 13η Ιουνίου 2026 στην Παναγία ...
-
Πριν μερικούς μήνες νοίκιασε το διαμέρισμα της αδερφής μου, πάνω από το δικό μας. Χαμογελαστό παιδί, με ευγένεια και διακριτικότητα. Τον ρ...
-
Έφυγε στα 63 της. Μια αθώα ψυχή που σίγουρα θα βρεθεί στην αγκαλιά του Θεού. Η Αθηνούλα
-
Ο Δήμος Νάουσας ανακοινώνει ότι σήμερα, Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού προέβη στην αποσφράγιση των δύο δεσμευ...
-
Την διοίκηση του Νοσοκομείου Γιαννιτσών ανέλαβε η Νίκη Καρατζιούλα. Από εκείνη την στιγμή δεν έπαψαν οι υβριστικές αναφορές στο διαδίκτυο ...
-
Στα 77 του χρόνια έφυγε από την ζωή ο Βασίλης Πιτσιούνης. Η κηδεία του θα γίνει σήμερα
-
Απέναντι γραφείο δύο χρόνια με την Νανά (και την Μαρία). Τελευταία ημέρα χθες Παρασκευή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου